Mera hoppning!

Det stod hoppning på schemat idag igen! Den här gången fick mamma Roos oxå hoppa=)

Tuvis hoppade Rolo ikväll och tydligen har hon fått ännu en favvo-ponny:) Det gick jättebra för henne. Som vanligt....
Själv hoppade jag "lille" Veron idag. Några bocksprång och lite sånt blev det allt, men jag satt kvar. Tack och lov. De första hoppen kändes det som om vi hoppade 1,20 eller nåt för Veron höll på att skicka mig ur sadeln med sin rygg. Men på slutet av lektionen kändes det riktigt fint och efter lite tvekan så hoppade jag även banan. Gick lysande - ja nästan i alla fall.

Ett svettigt pass var det allt. Men jag överlevde.....=)


.

Kommentarer
Postat av: ida

2011-04-11 @ 08:52:00
Postat av: ida

Sv: nä det går inte att göra något åt det. Eftersom det är svårt att vara med kompisar d är det bara kommer en massa andra och stör. Och jag är inte ensam om att tycka det.

2011-04-11 @ 08:57:03
URL: http://anderssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0