Tusen tack Amanda!

Jamen, välkommen till min nya snygga blogg!
Första gången jag har en alldeles egen designad blogg. Tur att det finns dom som kan.... för jag kan inte!

Snälla Amanda har fixat och trixat och visst blev det fint?! Tack än en gång Amanda!

Ja, här är tanken att mina tankar, funderingar, händelser och allt som rör häst ska hamna! Mest för min egen skull, men självklart är det kul om någon vill dela händelserna med mig.
Och kommentarer hoppas jag på förstås!

Idag hade jag inget särskilt att rapportera på hästfronten. Har nattat alla hästarna och gett en av hästarna "butta". Tänk att jag har hört talas om "butta" men aldrig vetat vad det varit... Nu vet jag!

I morgon är det Nina-träning. Och på söndag oxå! Måste försöka tagga.
Som en del vet så har jag en liten svacka på ridfronten.... Känner mig typ urkass och funderar på vad jag egentligen gör på hästryggen. Men jag hoppas förstås att det är övergående. Fort!!!

Än en gång - välkommen till ny-bloggen, och tack igen Amanda! (Hoppas det gick bra att rida Basse idag?!)

.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det gick bra! :)

2011-02-26 @ 09:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0