Chill dag - IGEN!

Hästarna har inte behövt göra många knop de senaste två dagarna. I går stod dom helt enkelt. Och idag var det mera "ponnyridning". Nellie skrittade och travade Pompe litegrann. Tuvis satt upp på Pompe en liten sväng, men sen red hon lite på Basse! Lill-ponnyn min! =)
Vet ju inte hur jag lägger in film här, men den finns på Fejset!
Basses täcke verkar jättebra. Jag hoppas att det gör underverk så att hans vackra man kan växa ut igen. Och nästa år ska täcket på när jag ser första lilla skitflugan!
Tuva hade min mobil och fotade en hel del (!). Bl a den här bilden, som hux-flux helt plötsligt även var bakgrund på min mobil.... Hade varit en fantastiskt fin bild om inte pyjamasen varit på.....
Diesel var med och fick en liten hopprunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0