Summer feeling!

Äntligen! En härlig "sommar"dag!
Fast jag hade inte vett att fatta hur varmt det egentligen var. Hade svarta ridbrallor och kängor.... Puh!
Skrotade på i stallet idag. Det vanliga fixet som måste göras, men sen blev det en omgång kubb oxå=)
Ida, Kickan och Becka var i stallet så jag och Tuvis spelade med dem. Jag kan inte påstå att jag är någon stjärna på kubb direkt.....
Och ja! Man ska slå ner kungen så där. Jag lovar!!!

Basse och Pompe blev avspolade en sväng. Inget schampo. Bara vatten. Så gissa om det var skönt att rulla sig sen=) (Hästarna alltså!)

Promenerade pyttelite med Basse-boy. Det kördes trav på travbanan så det gick inte att skritta där idag heller.
Hoppas veterinären säger att jag kan börja sätta igång honom efter nästa besök. Jag vill inte ha hästar som är konvalicenta.... Blä!

Och Pompe-mannen borde oxå bli fräsch! Han och Tuvis ska ju ut på tävlingsbanorna tillsammans. Men jag gissar på att det kommer att ta lite längre tid än till nästa besök på kliniken.....:(
Men det blir nog bra!

Nä, nu ska jag nog glo på tv en stund. Ses!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0