Markarbete!

Mark-arbete? Det måste vara något för Jonas Gardell...eller...? (Dax att gå och lägga sig tror jag....)

Ikväll var det markarbete på schemat. Bl a galopperade vi i serpentiner över bommar och skulle då byta galopp. På något vis känns det som att det hänt något med min anridning mot bom/hinder. Till det positiva alltså!
Alltså kändes det även lättare att koncentrera sig på att få rätt galopp efter skuttet. Misslyckades bara ett par gånger, i övrigt satt det - klockrent!

Och spanjoren skötte sig så himla fint. Jag säger som Tuva: "Åh, va' Basse är duktig!!!!" (fast hon säger ju inte Basse förstås... hon har liksom en egen favorit!).

I morgon ska guldklimpen få vila. Och jag med. Inget stall alls i morgon. Då kanske man till och med hinner äta middag med resten av familjen och skippa Findus-maten.....

Nä, nu är det dejt med John Blund....

Kram!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0