Back on Track

Inser att jag måste nog ta och köpa mig ett par Back on Track benskydd.

Back On Track Benskydd Royal med kardborre/par

Idag hade Basse nämligen sår på sitt ena ben. Men det var även en svullnad som berör senor. Känns inte helt ok, men han var inte halt. Och han belastar benet utan att knussla (med det menar jag hans tiggarben som brukar spreta lite då och då...).

I vart fall tvättade jag rent såret, smetade på lite Stalosan-salva, och sen fick jag låna Ulrikas Back on Track benskydd. Jag tackar allra ödmjukast för lånet, för det är inga billiga saker.... Ser framför mig hur Basse kliver sönder dom inatt... Huuu!

Förhoppningsvis har svullnaden lagt sig i morgon. Men nu får han förstås vila lite. Man vill ju inte förvärra saken!

Lille sötnosen........

.




Kommentarer
Postat av: Amanda

tack åsa! :D hihi

2011-03-02 @ 21:58:22
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Det var så lite. Låna så länge det behövs. Kikade in på Börjes, de hade BoT billigare än de flesta! Om du ska slå till sas. Fast jag tycker nog gott att vi kan slita på mina, för de ligger för det mesta och skräpar i skåpet.

2011-03-03 @ 11:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0