Anti-stall-kampanj????

Men vad i hela friden har hänt??? Det verkar vara någon slags "hata-stallet-och-alla-jävla-idioter-som-vistas-där"-kampanj...
Nu råkar det ju vara mitt andra hem som trakasseras så jag kan bara inte låta bli att reagera! Plus att man lägger ner hela sin själ och att massor av energi går åt för att rodda och hoppas att allt blir så bra som möjligt. Naturligtvis gör det ont ända in i hjärtat när man på flera håll får "vinkar" om vad jävla illa det är där. Men ingen av tomtenissarna som surrar om hur dåligt allt är har kläckt ur sig VAD som är så himla dåligt....

Det jag bl a syftar på är skrivelser på diverse bloggar och FB.....  Okey, om man verkligen lider av att vara i stallet så ska man NATURLIGTVIS inte utsätta sig för det. Men varför tracka ner på stallet genom att ösa ur sig på bloggar, FB och med käften?
Jag är väldigt obekväm med situationen eftersom jag är en av dem som "bor" där och självklart tar man åt sig och undrar vilken stor synd man har begått som förstör flera ungdomars glädje....

Och jag undrar verkligen vad för alla konstiga saker som händer där (det sas så i en blogg....)...? Spökar det? Eller är det för många av oss gammelkärringar där? Eller VAD????
Har ni såna åsikter så var åtminstone vänlig nog att förklara vari problemet består.

Jag tycker inte det här är kul! Inte alls!!!!!!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0