Idag fick Basse jobba!

Jodå! Jag red ut en sväng på eftermiddagen. Vi körde alla gångarter under helt kontrollerade former=)
Tänkte inte vara i stallet alltför länge egentligen, men hur det än gick till så kom vi inte därifrån förrän klockan 19 i alla fall.....
Det blev en Findus till middag. Man får börja vänja magen nu vid Findus-middagarna=)
Hade trevligt sällskap då Ida, Josse och Becca var där och stoppade Findus i huvudet dom oxå.
Och Basse fick gå dressyrspecialen ikväll. Inte med mig utan med hoppstjärnan Becca=)  Jodå, hon kan rida dressyr oxå.... Så länge jag kikade så såg det bra ut. Han är ju så fin min lilla häst! ♥ ♥ ♥
Ikväll lär väl Basse sova gott gissar jag. Två pass per dag hör inte till vanligheterna. Men med tanke på hans kroppshydda så borde det nog vara så....
I morgon blir det in till staden och köpa ett sketadyrt Boettäcke till.... Småsvedan är ju som värst under hösten. Blä!!!
Men Häst e Bäst hade rea på täckena just nu. Och kan man spara en 500:ing så gör ju inte det ont direkt.
Får se om det blir någon ridning i morgon eller inte.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0