Tripp till Sundsvall

Igår bidde det en tripp till Timrå för lite träning hos Nina Wengelin. Vi tog Vivs lastbil. Själv satt jag fast på jobbet och hoppade i princip på lastbilen i farten på väg mot Sundsvall.
Crux gillar INTE att  åka lastbil. Han blir stressad. Så både på vägen ner och hem så åkte jag med "boskapen" där bak i lastbilen. Så nu vet jag precis hur hästarna har det! Cruxen småreste sig till en början men coolade sen ner sig. Dock var han väldigt alert för ljud och sånt så det kändes inte ok att lämna honom utan tillsyn.
Utan missöden kom vi dock fram till Nina. Här är lite foton från gårdagen....
Check this out! (Nedan)
Jag tror Crux tyckte att hindret var på en meter eller nåt....=)
Schysst bild tycker jag!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline Gärde

Snyggt hopp!!! Håller tummarna för nästa tävling, kommer gå super!

2011-07-16 @ 23:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0