Hästhage och galopp!

Idag när jag vaknade kändes det som att det fanns MASSOR att göra. Men jag visste inte riktigt vart jag skulle börja så det bidde mest ingenting på länge....
Men så åkte vi och satte upp lite hage till hästarna. Viv, Becka, Frida och Linnea var oxå med. Det gick riktigt fort men det är en del kvar att göra. En annan dag....:)

  Stolp-(skott)letning:)

 
 Ner med pinnarna i backen bara!



Diesel var med och sprang i långgräset. Så jobbigt att tungan hängde långt utanför!

Senare åkte jag till stallet. Det blev skritt i galoppbacken igen (bra, bra!) och sen tog vi lite galopparbete. Hästen blev svettig igen så det blev svampning som vanligt. Han var inte helt torr när jag släppte ut honom = RULLA!!! Så inför morgondagens dressyrträning så blir det till att borsta.....

.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0