Nervös...

Märkligt.... Här har man suttit uppdaterad på Hastnet.se typ jämt... Jodå, vissa annonser har tilltalat och man har funderat. En del väljer man bort när man ringt på ponnyn. Det känns ju som att allt det jag tycker är viktigt måste finnas. Åsså helt plötsligt "springer man på" en annons som bara känns hur rätt som helst.
Filmerna på YouTube bekräftar vilken otroligt trevlig ponny det är.
Då är det nån jäkel som varit där och provridit IDAG!!!! Vänta, vänta, vänta,.... tills dom har lämnat besked.
Jag har slagit knut på alla tummar i min närhet =) Närå, men jag HOPPAS verkligen. Av hela mitt hjärta.
Ingen ponny har hittills känts så här rätt...... Håll tummen du oxå!!!
.

Kommentarer
Postat av: rebecka

håller tummarna sten hårt åsa! (:

2011-06-19 @ 21:05:29
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se
Postat av: Annelie Norrman

Håller tummarna för att det går vägen för er. Vad är det för kategori på den ponnyn?

2011-06-19 @ 22:06:37
Postat av: Pernilla

Spännande! Håller tummarna!

2011-06-19 @ 22:54:58
URL: http://nillashast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0