Ponny, ponny, ponny!!!

Det cirkulerar mest ponny i skallen nuförtiden. Hästnet hit och Hästnet dit.... Vi fick precis veta att den ponny vi verkligen fastnat för såldes idag. Så är det förstås när man bor långt upp i ödemarken... Man kan inte bara åka och provrida och slå till. Men det kryllar av ponnysar till salu så det löser sig!
Nästa "projekt" som vi fastnat för är den här OOOOOOTROLIGT vackra ponnyn. Det är faktiskt den absolut snyggaste B-ponnyn jag sett  (och jag har på sistone sett mååååånga ponnysar!)
Helst skulle jag vilja prata med ägaren igen NU, men jag ska visa tålamod och ringa i morgon.
Den låter fin. Kanske lite pigg, men snäll! Och faktum är ju att det är en viss skillnad på en pigg D-ponny och en pigg B-ponny.....
Visst är han vacker?!?!?!?! (Ponnyn menar jag nu då....)
B-ponny - kan visas i Vetlanda i midsommar. Hästar säljes
B-ponny - kan visas i Vetlanda i midsommar. Hästar säljes

Kommentarer
Postat av: rebecka

synd att de inte vart de, men den där verkar så jäkla super :D hoppas ni slår till(;

2011-06-20 @ 23:50:06
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0