Vill ha!!!

Idag tog jag och tjejerna och åkte till Sundsvall en sväng. Det bidde först ett besök på Equeen. Där hittade vi ett Bucas-vintertäcke, Catagos röda benskydd och ett märkesschabrak på rea, till Cruxen! Bästa ponnyn måste ju få lite fina saker. Och det blir ju lätt att man shoppar när man är där...
Provade den här. Och jag vill ha!!!!
Urskön! Men inte helt plånboksvänlig. Förstås när det gäller Kingsland. 3000 riksdaler gick den på. Så varför inte ge mig den när jag fyller år helt enkelt? =)
Sen åkte vi till Hööks. Om det gick mera pengar där? Gissa tre gånger....
Här är ett urval av det vi lyckades få med hem=)
ProduktbildProduktbildProduktbildProduktbild
Produktbild Äntligen kanske det kan bli någon ordning på Basses supertrassliga svans!
Ponnytränset valde Tuvis i blått!
Efter lite lunch så åkte vi hem igen. Fanns ingen tanke på att gå på något fler ställe, för det var vakum i plånboken redan....
På hemvägen mötte vi en bil som helt plötsligt började köra rakt emot mig, på fel sida vägen alltså. En snabb väjning så klarade vi oss. Men man kan säga att vi blev rädda!
Känns alltså riktigt skönt att vara hemma nu och må gott!
.

Kommentarer
Postat av: Sanna Sahlin

Tja:D

Sist jag va på equeen köpte jag en päls/man spray typ 1liter för 149 kr. SUPER bra!! en vit flaska, tror den hette TP nånting. Ser inte ut att va direkt bra men det va den!. Plus att det luktar underbart. Men iaf, spraya i borsta och det sitter i i flera dagar:D Jag har själv en häst som kliar svansen och trasslar:D Prova den!!:)

2011-10-24 @ 14:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0