Dressyrdag!

Kära nån så Pompe-ponnyn fick slita idag=)

Det var dressyrträning för Anneli Elofsson. Och med min pärla som bara får skrittas fick jag ta tjuren vid hornen och köra ett dressyrpass på ponnyn. Gick rätt bra, men det är en viss skillnad mot min kung-Basse...

Tuvalisa körde sitt pass senare och hon har blivit grymt duktig. Det är så fantastiskt roligt att se henne. Hon hittar nya knappar på sin ponny och han börjar verkligen att jobba fint nu.

Nu är det klubbhoppningen på lördag som hägrar. Tuvis har anmält sig till LD och LC. Ska bli spännande! Då blir man en äkta ponny-mamma med hjärtat i halsgropen antar jag....=)

Sålde mina snygga transportskydd idag. Tyvärr, tyvärr var dom alldeles för små för mina hästar, trots att det skulle vara cob-storlek. Snarare ponny faktiskt. Toksnygga BR-skydd som jag gärna hade haft själv. Men man får väl hålla ögonen öppna efter liknande i rätt storlek=)

Ojdå, nu fick jag telefonsamtal som osökt leder mig till Hästnet och YouTube....=)

Tjao!

.

Kommentarer
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Men vad roligt att hör :). Tack så jättemycket. Jag hoppas att du hittade det du sökte till slut :)



Detsamma!

2011-04-03 @ 21:25:48
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0