Hoppelihopp!

Idag har vi gjort en liten tattarresa igen och packade in 6 hästar i lastbilen och åkte till ridhuset och hoppade. Var det jag som sa alldeles nyss att Basse inte skulle hoppa för att han var så tjock....?
Äsch då! Vi hoppade inga höjder alls så det var ingen fara.
Men KUL!!!
Filmade med mobilen ett skutt, men sen har jag ingen aning om hur jag lägger upp filmen här....
Bara datorjäkeln har laddat klart en liten hoppfilm på YouTube så ska jag dregla lite över den ponny vi fastnat för!
Sen blir det godnatt!
.

Kommentarer
Postat av: =)

Skulle du kunna fota lastbilen uteifrån och inne?

2011-06-23 @ 10:17:09
Postat av: Åsa

Det skulle jag säkert kunna. Men av vilken anledning?

Och vem är du tro...?

2011-06-23 @ 10:19:47
Postat av: Tutis!!!!!

Jo man kanske vill veta! ;D

2011-07-05 @ 10:23:23
Postat av: susanne garde

hej jag ar crux uppf;dare min f;re detta stora

kelgris crux ar valdigt klok och lattlard men valdigt kanslig behover en varm fast hand hoppas tuve och crux skall fa det bra tillsammans vi tanker pa er kram

susanne

2011-07-08 @ 10:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0