Sorry....

Just nu är jag ju helt värdelös på att uppdatera bloggen (bloggarna...).
Kan inte heller skylla på att jag fortfarande sitter och lusläser Hästnet, för det har jag slutat med! Av förklarliga skäl=)

Vi har världens finaste ponny på gång. Ska klinikbesiktigas på tisdag och efter det vet vi... Gissa om det känns kul?!

Hoppas det löser sig med Pompidoooooooo fort. Behöver ju liksom få lös dom pengarna innan man kan betala en ny ponny. (Jag tittade i madrassen men hittade banne mig inga pengar där...?)

Tjejen som äger ponnyn nu är superduktig och har tävlat i några år. Har hittat en massa klipp på ekipaget på YouTube nu, vilket förklarar varför jag fortfarande sitter uppe medans resten av familjen gått och knoppat.
Men det verkar som om alla utom jag ska på Gökotta i morgon. Korvgrillning och prästprat antar jag. Själv kommer jag att ligga och tryna under täcket en bra stund in på förmiddagen känns det som=)

Nä, nu ska jag oxå slå igen butiken och sova.

Hoppas vi ses snart igen!

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande med ny ponny! Hoppas besiktningen går bra!

2011-06-02 @ 08:43:15
Postat av: Tutis!!!!!

Ja, tyvärr så gjorde inte det de... =´(

Men den nya som jag har nu gick typ igenom! =D

2011-07-05 @ 10:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0