Terapi-tur

Idag tog jag och Tuvis en tur på våra små prottar. Det blev premiär för Tuva och Crux "off gården".
Crux tyckte det var mycket att titta på, men det gick jättebra!
Vi red förbi två jättestora traktorer ute på en lägda. Det visade sig att dom skulle åt samma håll som oss så vi parkerade på en gårdsinfart bredvid vägen. Traktorerna åkte förbi, och det gick så bra så!
I morgon kväll tror jag att Tuvis ska få ta en liten hopplektion för Sara. Det suger ju i tävlingstarmen!!!!
Hoppas det blir lite svalare, men ändå fint. Och transport verkar jag ha ordnat oxå. (Den "vanliga" är uthyrd redan...)
Och som om vi inte redan var pissless på att åka bil med transport så ska vi nog åka till Hammerdal på söndagskväll. Vi ska störa vår sadelutprovare mitt i hennes semester....! (Nä, här har man inga skrupler alls!!!)
Pompe fick oxå bli lite ompysslad idag. Men det känns lite övermäktigt att ha tre hästar.... Pompe-mannen...♥♥♥
Asch då! Idag vill bloggen inte låta mig ladda upp några bilder:(
Nä, kanske en dusch och sen läsa lite "Equipage" innan ögonen faller ihop....
.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Det är väldigt lite Kickan i bloggen OGILLA ;)

2011-07-01 @ 01:10:19
URL: http://kristinajohansson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0