Dressyrdag!

Trots att min snygge spanjor står nu (hur lät det där...????) så blev det ett dressyrpass för Anneli Elofsson idag. Jag körde mitt pass på Pompe-ponnyn kl 9. Han har rätt lång startsträcka men på slutet kändes det som att han gick riktigt fint! Måste dock erkänna att jag har rätt svårt att rida honom i form, men om man har någon som står och gapar på en och säger hur man ska göra så blir det ju bra!

Pompe fick vila en liten stund och sen red Tuvis sitt pass kl 11. Jag kan säga att Tuvis lyckades kanonfint! Pompe jobbade verkligen och han gick i form. Sååå himla fint! Visst gjorde det nog sitt att han var ordentligt uppvärmd sen mitt pass, men han skulle ju inte gå så fint om hon inte gjorde rätt.
Superduktiga tjej!!!!

Fotograf Sofia Bergvall var där och fotade. Och det lät som att det blir foton på ett USB igen! Kanonas!!!!

Undrar om Pompisen ska få vila i morgon. Tror det.

På onsdag blir det en tripp till ATG-kliniken i Bergsåker. Ska kolla upp Basses ben. Håller alla tummar för att det inte ska vara något tråkigt....

Uscha, nu känns det att jag var upp med tuppen. Men jag ska försöka stå ut för det är "Flickan som lekte med elden" ikväll.... Det finns ju tändstickor man kan hålla ögonen öppna med....

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0