Sonat-ponnyn

Ja, med en häst som inte kan ridas just nu så hittar man ju lösningar. För utan ridning kan man ju inte vara!
Har fått turen att få rida Sonat-ponnyn en del. Han behöver ju lite motion när hans matte är sjuk och jag gör det gärna. Det är en C-ponny, men han är förbaskat trevlig att rida. Och riktigt duktig är han!

I morgon ska jag rida lektion på honom. Dressyr. Ska bli intressant. Fast han låter som en liten gris när man börjar kräva arbete av honom:) I ren protest antar jag....

Basses svullnad på benet är fortfarande kvar. Så idag ringde jag och beställde tid på ATG-kliniken. Även om det är en hyfsat stor summa pengar så känns det väl värt det. Då har jag ju en aning om hur jag ska förhålla mig till det hela sen. Ska han skrittas? Sättas igång? Eller är det en skada? Så på onsdag bär det av.
Men jag saknar verkligen att få rida min superhäst.....

Nä, nu är det någon som snarkar framför tv:n (inte jag alltså!) så jag ska ta och pinka hunden och sen göra kväll.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0