Söta Pompe!

Ännu en dag utan att kunna rida min egen häst. Men om jag inte inbillar mig så är svullnaden nästan borta. Bra, bra! Men det kommer förstås att ta ett tag innan han är igång på riktigt igen. Kanske ska jag prova att skritta ut en liten sväng i morgon och hoppas att han inte känns varm i benet efter detta.

Jag tog istället ut en ridskolehäst som fick se något annat än ridhusväggarna. Han tyckte att det var kul!

Tuvis körde galopp-race med sin ponny. Kan väl inte påstå att det var någon "Basse-fart" direkt, men lite fick han allt flåsa! Det behövs ju att han får upp sin kondis bra nu när Tuvis tänker tävla framöver. Ju bättre kondis - desto bättre rundor.

Och idag hjälpte Nellie till att ta in en häst. Låter inte så mycket, men det känns som ett stort steg! I rätt riktning=)

Fick en skumt SMS oxå. Att jag hade en present att vänta.... Nu blev man ju rätt nyfiken då...=)


.

Kommentarer
Postat av: rebecka

vilken ridskolhäst red du på då?(:

2011-03-13 @ 02:22:11
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0