Roadtrip to Stockholm....

Uppe långt före tuppen i morse! Klev upp kvart över ett INATT!!!! Gick faktiskt skapligt. Trots att jag inte kom i säng förrän strax efter halv elva på kvällen. Men man kan ju inte somna kl 20 bara för att man ska upp tidigt...
Vid 2 kom Viv med lastbilen och plockade upp mig.
Så började vi den "långa färden" (hör ni banjomusik så är det helt fel....) mot Stockholm.

Glest med trafik så det gick smärtfritt ner. Vi var nere i god tid och fick t o m vänta på den andra lastbilen. När de kom var det spännande! Vi hämtade ut två jättefina hästar!
Promenerade lite med dem och sen lastade vi in i "vår" (jag låtsas att jag oxå äger den=) ) lastbil åsså var det färd hemåt. Jag hade inte sovit något på vägen ner så det var lite grusigt i ögonen. Somnade och sov lite sisådär mellan Gävle och Sundsvall. Men tuppluren gjorde gott och man orkar fortfarande vara vaken=)

Nu svajar det som attan i huvudet och kroppen efter lastbils"gunget". Vore nog en superbra idé att gå och knoppa faktiskt.

Vet inte om Frida B läser detta, men jag är grymt tacksam för att hon hjälpt mig även idag med mina hästar!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0