Smörjning...

Hade stallet i morse så vi passade på att fixa och dona när vi ändå var där.
Skrittade Basse en sväng och han var riktigt, riktigt pigg!!!! Kanske bäst att betsla upp lite när han ska sättas igång sen. Lite rädd om livet är man ju allt...
I morgon ska vi ju till kliniken igen och jag hoppas, hoppas att dom ger klartecken för spanjoren att börja jobba igen. Pompe-ponnyn lär får nog inte få nåt sånt besked redan i morgon dock...:(

Sopade stallet, spolade på vatten och sopade igen sen. Det blev grymt mycket fräschare! Annars dammar det så förskräckligt så jag hoppas att det blir bättre!

Hemma redan mitt på dagen och det är ju ovanligt värre!

Men då tog jag och gjorde lite "häst-nytta" hemma oxå (tro inte att det råkade bli nåt hushållsarbete....).
Har smörjt 4 vanliga träns, ett kandar och en förbygel. Ändå hänger det flera träns kvar i vårt skåp i stallet.... Hur är det möjligt...?!

Nä, nu ska jag lägga mig på soffan och softa en stund....

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0