Nu måste jag få höra vad ni tycker....

Jag har upptäckt att det kanske, eventuellt, möjligen..... kan bli lite mera blogginlägg när man kan blogga direkt från mobilen.
MEN.... Det verkar som att inläggen då hamnar i http://ace67.blogg.se/ som jag gjort till en "icke-häst-blogg". Eller rättare sagt.... jag gjorde den här till en hästblogg...
Tycker ni att jag ska skippa "Fyraben-bloggen" och istället bara fortsätta blogga i "Ace-bloggen"? Låt höra! Jag kan inte bestämma mig....
Tänk så svåra frågor det finns här i livet.....=)
.

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag gillar den här bloggen :DD

de sla gå att välja vilken blogg du vill skriva inläggen i när du loggar in på appen.. hmmm

2011-10-14 @ 07:00:22
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Åsa

Aha, jag ska kolla om appen funkar. Eller jag menar, om jag lyckas förstå hur man gör...=)

2011-10-14 @ 08:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0